Aselim55 bi yerde okumuştum o aylarda bebekler direkt anne babayla oynamayı severmiş.benim kızım da dağıtır fırlatır deli deli dolanırdı evde, oynamazdı asla.sonra ben bunu okuyunca fark ettim ki benle hoplatmaca, saklambaç vs direkt benimle ve temas ederek oynamak istiyor gerçekten.kızım şimdi 2,5 yaşında ve 5dk olsa da kendi kendine oynamaya başladı.ama hala benimle oynamak istiyor oyuncaklar ilgisini pek çekmiyor.bol bol kitap okutmayı seviyor :) eğlenceli kitaplar alabilirsiniz mesela