arkadaşlar tam kapanma fantezisinden vazgeçsek mi artık ? olmayacak şeyi dile getirip gündeme oturtmanın anlamı yok. ülke olarak bir defa ekonomik yapımız buna müsait değilken, insanlara yardım yapılması beklendiğinde insanlardan yardım isteyen bir yönetim var. sizce tam kapanma olur mu ?