Merhabalar oğlum 20 aylık emzik kullanıyoruz, kim görse kocaman olmuş artık bıraktır yok diş yapısı bozulur yok konuşmaz??? En son artik ailemizden biri emzigini tutup çocuğun ağzındayken asıldı, yetmedi acılı şalgama batırıp çocuğumun agzina soktu!! Bende bu emzik konusun da oldukça rahatsızım, bıraksın istiyorum ama onu bi ihtiyaç gibi görüyor. Uykuya geçerken yada gün içerisinde çok ağzından düşürmüyor. Artık yavaş yavaş bırakmak istiyorum bu konuda başarılı olan annelerin önerilerini bekliyorum.. 🙄