11 aylık kızım asla hiçbir şeyden memnun olmuyor asla baş edemiyorum. 9. Aydan beridir emekliyor heryere tutunup kalkıyor sıralıyor sürekli peşindede gezemiylrum oyun çiti aldım oyuzden içini oyuncaklarla doldurdum bir iki bakıyor hemen fırlatıp ağlamaya başlıyor ordanda çıkmak istiyor ne yapacağımı şaşırdım. Kucak istiyor alıyorum kucağımdan inene kadar kendini parçalıyor ne istediğini anlayamıyorum bu çocuk 20 günlüktü yatmak istemiyodu göbek üstünde hafif destekli oturtunca susuyodu. 51 günlüktü dönmeye başladı ben ömrümde böyle çocuk görmedim artık bezmiş durumdayım tuvalete gitsem katılana kadar ağlıyor onu alıyorum yere oturtuyorum banyoda gene yok ortalık karıştırma peşinde. Yürüteç aldık daha ilk gün içinden çıkıp düştü. Çarpma felan değil bildiğiniz içinden çıktı. Şimdi mama sandalyesinden çıkıyor zor bela bağlıyorum bağladığımı görüncede ağlamaya başlıyor ne yapacağımı şaşırdım Allah aşkına varmı böyle bi bebeği olan başka annelerimiz? 😪