Cgdmltr93 kendini ne zaman hazır hissederse o zaman yürür belli bir şey söylemek yanlış olur . Mesela benim bebeğim 5 aylık desteksiz oturdu 6 aylık emekledi 7 aylık sıraladı tam anlamıyla yürümesi 11. Ayı buldu sıralamasına göre geç oldu siz desteğinizi esirgemeyin yürüsün cesaretlensin vs diye ellerini bırakmayın sonra daha çok korkuyorlar çünkü