Oğlumu uyuttum, yanında uzanırken fotoğraflarına daldım. İlk fotoğrafı, 1 günlükken, 1 haftalıkken vs vs… O günlerini o kadar özlemişim ki. Benim yanaklardan hemen süzülmeye başladılar tabi 😭 Şimdi 10 buçuk aylık. Yakında bir yaşı olacak şaka gibi 🥲 Her anı, her günü, her ayı ayrı güzel. Zaman nasıl da hızlı geçiyor. Hem bir an önce büyüsün istiyorum, hem de hiç büyümesin. Biliyorum daha çok güzel günler, çok güzel anlar bekliyor bizi. Bazen sanki o ilk kokusu geliyor burnuma, içim bir cız ediyor. Nasıl güzel bir şeymiş bu EVLAT denen varlık. O gelene kadar sevmek nedir bilmiyormuşum meğer. Yaşamak, hayal kurmak, umut etmek neymiş yavrumla öğrendim hepsini. Rabbim isteyen, dileyen her kuluna nasip etsin, bu duyguları yaşatsın inşaallah. Hiç birimizi yavrularımızla imtihan etmesin 🌸🤲🏻 Binler şükür layık görüp nasip edene… 💟💟💟