Meraba arkadaşlar, 4 ay önce bebeğim için kiwi marka buharda pişirici mama robotu aldım bebeğim pek onda yaptığım püre leri yemediği için satmayı düşünüyorum 2 defa sadece kullandım ürün tertemiz 400 TL ye almıştı eşim trendyoldan ama 2. Ele düştüğü için uygun fiyata vermeyi düşünüyorum ilgilenen olursa yardımcı olurum