Merhabalar makinayı aldım 1 kere yaptm 45 derece de 8 saate ayarladım. Sütüm de günlük sütdü internet deki tariflere bakarak yaptm ama olmadı sanırım. Yoğurdum 8 saat sonra dolaba da koydum taş gibi olsun die. Fakat tasına bakınca labne gibi geldi tadı birde kokusu hafif ekşimsi kokuyordu. Kullanan anneler var mı nasıl yapıyorsunz ?