Tatliheyecan Mucizeemmmmm doğduğunun ertesi günü verdim tutmadı Philips avent aldım hemen aynı gün tuttu şükür.
Minnossareannesi Mucizeemmmmm Uzmanlar 1 ay sonra önerse de doğar doğmaz hemen vermezsen alışması zor oluyor. Ben ertesi günü verdim tuttu emme refleksi çok güçlüydü. Gerçi şuan 5 buçuk aylık gün içinde hiç emzik emmiyor sadece uyurken veriyorum dalınca gene atıyor asla sevmiyor 🤷🏼♀️
Yasargiller Uzmanlar 1 aylık olduktan sonra diyor ama. emme refleksi bizimkinde çok fazlaydı. 15. Günde verdim . Bayağı sakinleştirdi.
Dersim62 Yasargiller bende sürekli veriyorum atıyor ilk doğduğu günden beri uğraşıyorum denemediğim emzik kalmadı 5. Emziği aldık ama yok sürekli atıyor
Yasargiller Dersim62 bazı bebekler böyle maalesef. Tutamiyordur belki büyük ya da küçük geliyor olabilir. Ben nuk markasının kaplan figürlü emzigini verdim. Onu deneyebilirsiniz. Şuan kaplan gitti, kutup ayısı figürlusunu aldım. 😊