Biz de 6900, kız bebek, 4ay 2günlük ben hiç az bulmuyorum sadece anne sütüyle besliyorum doktor sütün yetmiyor demedikçe anne sütüne devam.. bu ay yarım kilo almış mesela sınırda ama olsun fos et sağlıklı olduğu anlamına gelmiyor.. Allahım bütün evlatlarımıza önce şifa versin inşallah 🙏