Asminnnnn yok canım normalde 6. Aya kadar kundaktan çıkartmazlar bebeği oturmasın diye. Korkmana gerek yok hepsi yavaş yavaş olacak inşallah. sana tavsiyem oyun halısı. Oyuncakları tepesinde görünce hem kalkmaya çalışır hem tutmaya çalışır. gelişimi açısından çok güzel bi araç bence.