Tomris4646 Merhaba kızlar halk arasında Gül lekesi olarak bilinen doğum lekesi var oğlumun iki kaşının arasında ,yüzeysel 2 yaşında ve hiç gerileme olmadı geçmedi de bebeğinde bu lekeden olan geçen var mı acaba ?
Gulayy Tomris4646 bnm iki oğlumda da vardı ilk doğduklarında sutunle sil dediler ilk oğlum 2.5 yaşında ve geçti ikinci oğlum daha 1 aylık oda geçer inşallah 🤗🤗🤗
BEYZANUR2020 Tomris4646 benim kızımın kasının ortasinda da var baya da büyük bazen geçiyor bazen çıkıyor
Happydef Tomris4646 benim kizimda da var ama büyük ihtimalle geçmeyecek aynı yerde aynı şekil babamda da var 😊 açıkçası seviyorum o lekeyi babamdan bir hatıra gibi görüyorum 😊
Prenses_annesiiiii BEYZANUR2020 benm kızımında aynı şekildr, iki kaşın ortasında bazen görünüyor bazen görünmüyor. 14 aylığız,ilk defa duydum gül lekesini, demek bir benm başımda değilmiş, geçici bi durum mu acaba
Gulayy BEYZANUR2020 sürekli sür her emzirdikce sür.gever insallh cnm bnm ilk oglumki geçti ikinci oğlum daha 1 aylık 🤣🤣
BEYZANUR2020 Gulayy sütü hiç duymamıştım ya yoksa yapardım bu zamana kadar alnının tam ortasında oda kötü duruyor çocuğun inşallah geçer seninkinin ikisinde de mi oldu neyden oluyor acaba
Gulayy BEYZANUR2020 Ben doğduğunda da varmış :) ben ona bağladım ama belki başka sebebi vardır bilmiyom yani 🤣🤣🤗
Wami BEYZANUR2020 mrb benim bebeğimin de aynı yerde doğum lekesi var doktor geçedebilir geçmeyedebilir bilemem dedi 2,5 aylık bebeğim öylece duruyo sizin ki geçti mi acaba
Tomris4646 Gulayy yok genetik değil anne karnında tenin oksijen alamaması veya bebeğin anne karnında elinin kolunun vb uzuvunun ilgili noktayı ezmesi veya doğum esnasında ezilmesi vb
Tomris4646 eda_123 9 çokmuş ya benim oğlum 2 yaşında dışarı çıkınca ilk kez gören biri aaa düştü mü diyor genellikle yani inş bir an önce geçer kuzuma sorduklarında ilerde üzülür diye ben daha çok üzülüyorum