Mommy_Tugsa uygulama şikayet edilmiş ücreti almışlar fakat temizliğe gelen olmamış şeklinde üstelik şikayetler yeni
uygulamada zaten o şekilde ilk önce ücreti alıyolar saçma geldi bana diğerleri gibi ilk firmalardan teklif alınıp iş bitince ücreti çekmesi daha doğru olurdu
bende geçenlerde post açmıştım armut uygulaması ile ilgili olumlu şeyler yazan olmadı ne zamandır kullanıyorsunuz siz?