Endy20 Merhaba bebegime 3. Ayda rotateq ilk dozu yaptirdim. 3-4-5 mi yoksa 3-5-7 demi yaptirsam karar veremedim yarin 4 ay asilari yapilacak bebegim birde rotateq olsun istemedim
Smnl Endy20 min 8 hafta arası olması gerekiyor zaten 3-4-5 olarak yapılmaz diye biliyorum 3-5-7 oldu kızımda
Endy20 Smnl merhaba bizede doktorumuz 3-5-7 dedi sizde herhangi bir yan etki oldu mu 3-5-7 de vuruldugunuzda
cicekannesiii Endy20 bebegim 2 ay 21 gunluk bugun ilk dozu yaptik diger dozu doktor 2 ay sonra dedi 3 ve 5.ay arasinda yani😊😊