Merhaba guzel annler kizim 5 bucuk aylik ek gidaya basladik tadim yapiyorz kizimin yuzunde once minik sivilceler daha sonra baya kocaman kizarikliklar olustu resim paylasmayo bilmiyorm o yuzden atamadim doktoruna sordm yuzde kizariklik alerji sayilmaz dedi islak mendil ve metal kasik kullanma dedi zaten kullanmiyorm agiz mendilleride siliyorum yuzunu bazende bebek pamuguyla temizliyorum ama kizarikliklar gecmiyorz gittikcs buyuyor acaba aranizda boyle bi durum yasayan varmi fikirlerinize ihtyacim var tesekurler