Fevziyeakdmr Doğum yapalı 3 ay oldu ara ara öksürük krizleri geliyor sürekli olmuyor ama geldi mi sürüyor ard arda öksürüyorum afedersiniz balgamlı şekilde başına gelen var mı
Aselduhakorkmaz Fevziyeakdmr benim ilk gunler oksurugum oluyordu narkozdan dediler kahve falan icirdiler 1 hafta sonra gecti 3 ay olmus bnde bi doktora gorunun
Fevziyeakdmr Çok rahatsız etmeye başladı artık ya her zaman olmuyor ama olunca da canıma tak ettiriyor
Fevziyeakdmr Rukiye_kyb seninki daha yeni canım benim de o zaman oluyordu ama 3 ay oldu hala ara ara öksürük geliyor
Fevziyeakdmr Aselduhakorkmaz bana da annem narkozu atıyorsun falan diyordu ilk zamanlar şimdi de sürekli olmuyor canım arada bir nadiren oluyor kovidden hastaneye gitmeye de korkar oldum acil bişe olmadıkça bir evde karantinadayız valla biz
Hafsaninannesii Fevziyeakdmr benim 3 gün başladı öksürük hamile iken de vardı ilaç kullandım geçti ara ara öksürürüm andic pekmezi öksürüğü kesiyor