Dk16 Tugce33 hayal ettim de çok tatlı ya 🙃 ama eminim zor oluyordur Yavaş yavaş ayaktaki durma zamanını oturmaya geçerek azaltmayı deneseniz? Mesela emmeye dalınca oturun bakalım ne olacak
Oznur Tugce33 bendr oyleyim ama her zaman degil genel de uykuya direnirken oluyor ayaga kalkip ayy ayyy yapiyorum alıyor
Yasmnbk Tugce33 Gazı olabilir mi acaba benim bebegimde 3 aylık genelde gazı olduğunda oturarak emmiyor
Aytenesn Tugce33 4 aylık ve civarıysa yapar 3 ayda atakları var özellikle 3 ayda kesinlikle yapıyor ben de hep ayakta emzirmiştim
Ozlemete AselAda benim oglum 11 aylik gunduzleri bizde oyleyiz malesef. Keyifciler bizide parmaklarinda oynatiyorlar 🙈
Gokbayes2018 3 aylık bebeğim var aynı bur durumu yasıyorum.. Otururken emmıyor, ama ayaga kalkıp gezdiğim zaman etrafa bakarak emıyor, pış pıl yapıyorum felan derken. Emiyor.🤗
Eveg 2aylık bebeğim benimde gazı olduğunda memeyi tutmuyo sinirlenip emmiyo ayağa kalkınca emiyo iyice sakinleşip uykusu gelince oturuyorum . Sakinleşmediyse oturunca bırakıp ağlıyo
Zeyyy Tugce33 benim kizim 😭 9 aylık oldu uyurken illa ayakta gezerek emip dalacak sonra oturuyorum diş dönemi uyumuyo diye her yolu denedim buna alıştı galiba nasıl bırakacak bilmiyorum kopuyo belim kolum😭