Haftaya sezeryan olcam kizim 19 aylik kizimdan nasıl iki gün ayrı kalcam ya cok ağlarsa diye dert edip duruyorum ağlıyorum bazen geceleri düşünmekten
esim bakicak kızıma hastanede annem yanimda olacak sezeryan olunca devlette esim ben bakarim kızıma diyor baska kimse yok gorumcem eltim var getir burda bakariz diyorlR ama evde baksın istiyorum evden uzaklaşırsa farklı yerde olursa beni daha cok arar diye düşünüyorum gorumcemle eltime oyle sık sık gitmeyiz kizim gördüğü gibi agliyor çocuklarıyla oynamiyor hasteneden eve gelince ilk hafta esim ben sana cocukalra bakarim annene gerek yok diyor nasıl yapsak fikir verin biraz icim rahatlasin 😔