Tugce33 valla ben doğduğu günden beri oturduğum yerde hafif zıplayarak emzirdim yada ayakta emzirdim dans ederek falan 🤦🏻♀️ 8 ay sürdü hemen hemen ilk dişini çıkardıktan sonra düzeldi şuan 14 aylık çok şükür normal bebek gibi emiyo 😂 allah yardımcınız olsun çok zor biliyorum ama geçicektir sabredin ❤️