Ben sürekli 6.aydan itibaren eline herşey veriyordum havuç olsun elma olsun dış kaşıyıcı olsun ara ara bende. Kaşiyordum dişlerini oğlum çok şükür 4 ay içinde MAŞALLAH 🧿 7 tane dişi çıktı 4 tane üst 3 tane de alt diş çıkardı şuanda oğlum 10 aylik her yemeği Allah’a şükür yiyebiliyor 🧿🧿🧿