9 Nisan Cuma günü sezeryan dogum yaptım kızım kakasını yuttuğu için solunum sıkıntısı yaşıyor Cuma gününden beri kuvezde daha hiç kucağıma alamadım ben taburcu oldum Eve geldim kucağım boş çok kötü bi durum 😭sizlerden kızım ecrin’im için dua istiyorum bi an önce iyileşsin kavuşayım ecrin’ime