Bilgedefne oldu tabi olmazmı.biz bide raporlu mama kullanıyoruz.çocuğum resmen açmış.mama verince anladım.düşünün bi kere 3 hafta falan emzirdim arada çok az yani ara ara mama vermiştim çocuk 200 gram almıştı. dünya başıma yıkıldı o kadar emziriyorum nereye gidiyor diye.şimdi günde 4-5 defa mama veriyorum ama kesinlikle emzirmeyi bırakmadım hemen belli oldu çok şükür. yani hep diyorlar ya annesütü yeter diye ok bazılarınınki yetiyodur ama benimki yetmedi yapacak bişey yok.çocuk açmı kalsın