Minnak23 Kızlar kızım dokuz aylık olucak ama suyla cok arası yok hele biberonla hiç içmiyor suyu kasıkla ıcıyor sadece oda cok deil suya nasıl alıstırabilirim önerileri alayım lütfen
mina00 Minnak23 benımkıde sevmıyor bende zorlamıyorum ara ara 15-20 ıcıyor bıraz fazla ıcınce sevınıyorum, suyuna ben hıppın rezene cayıdan atıyorum
elha_3 Minnak23 benim kızımda içmiyordu ben çay bardağına suyu koyup tatlı kaşığı ile içiriyordum şimdi çok şükür alıştı biberona birde biberon seçimi çok önemli sevmeleri için
ecemylmaz Minnak23 anne sütü yada mama takviyesi alıyorsa kendine hiç sıkıntı etme oğlum 12 aylık olana kadar suyu ağzına almadı kaşıkla bile ama şimdi nasıl içiyor bir görsen aventin alıştırma biberonunu tavsiye ederim
Minnak23 elha_3 kendi ufak biberonu var dişleri de oyuna ceviriyor işi ısırıyor ıcmıyor bende sizin gibi kasıkla veriyorum bu sefer
Minnak23 ecemylmaz anne sütü alıyor evet ek gıda da aldıgı için içi yanmıstır ıcsın diyorum ama nafile önerinizi dikkate alıcam bakıyım o biberona teşekkür ederim 🌼
Giraysmom20 Minnak23 ebebekte küçük bardaklar var sert plastikti sanırım bebekler için yapılmış onlardan bahsetmiştim, kıramaz onları
Dn123 Minnak23 ben napt9ysam alismamisti 16 aylik 5 6 aydır falan iciyor. Bir biberon suyun yarısını uzerine dökerdi kaşıkla
BozkurtHan Minnak23 Minnak23 aventin alıştırma bardağı var bebekler çok seviyor kullanabilirsiniz. Biz beş aylık olduk doktor tavsiyesiyle ek gıdaya geçtik oğluma veriyorum onla çok seviyor güzelce içiyor. Hatta normal bardaktan biz su içerken atılıyor elimizdeki bardağa bizde veriyoruz. Sizde aventin bardağını deneyebilirsiniz sever bebişler
Defneninannesie Minnak23 1 yaşına gekdik hala aynıyız bir sürü şey denedim suluklar ama yok vazgeçtim artık denemeyi kaşıkla yemeklerden sonra gün içinde de arada biberonu dayiyirum azda olsa içiyor 🥺