Kızlar bebeğimin bir kaç gündür ishali var ateşi sadece ellerinde vardı şimdi yok birde iki gün once 2 defa agiz dolusu kustu sjmdi kusma ve ateş yok ama ishal devem ediyor yeşil sulu ve sesli yapıyor rota virus aşıları oldu ama yinede korkuyorum sıvi kaybından falan halsizligi de var diste çıkarıyor acaba dis kaynaklı mi yoksa başka bir şey mi medizaya gittim bu doktordan memnundum ama vazgeçtim adam idrar tahlilinden başka bir şey bildiği yok delirecem sizin Devlet hastanesinden memnun olduğunuz bir doktor var mı önerebileceğiniz acil