Size tavsiyem kendi yöntemlerinizle göğüs ucunu çıkartmaya çalışmanız, evet bebeğiniz anne sütü alıyor bu harika bir şey fakat belki biliyor ya da bilmiyorsunuz; göğüs ucundaki minik minik kabarcıklar bebeğin tükürüğü ile beyine sinyal gönderiyor. Bebek tükürüğü ile ihtiyacı olanı o kabarcıklara iletiyor ve sütünüzde ona göre şekilleniyor. Silikon uç kullandığınızda bunu sağlamış olmuyorsunuz, ayrıca emzirmek için göğüs ucuna çokta ihtiyaç yok sadece kavratabilmek önemli. Bende en baştan uçsuz göğüsle emziremedim ama doğru kavratıldığında aslında uca çok gerek olmadığı kavrandığında ucun otomatik olarak çıktığını gördüm, o yüzden silikon ucu ne kadar az kullanırsınız o kadar iyi kendi meme ucunuzu vermeye çalışın ☺️