Nilikra Yarın kizim 4 aylık olcak şu 1 haftadır ac yasiyo resmen. Sadece geceleri emiyo. Gündüz uyandi 8 de emzirdim 11 de emdi uyku sersemi. Saat 2 de zorla geze geze emzirdim saat olmus 5 hala acıkıp emmiyo. Elleri sürekli ağızda . Emzik de emen bi çocuktu emziğini de almiyo ki emziksiz durmazdı. Nooluyo anlamadim....
elifiii Nilikra en uzun atak evresi maalesef kimisi meme reddi kimisinde uyumama ya da sürekli memede olmak olarak gösteriyor. 4 ay 7 günlük oğlum, uyumuyor ve sık sık emmek istiyor.. Allah yardımcımız olsun.. Sabır ☺️
Lavitaebella Nilikra tok olabilir mi? Bizimki de bir süredir hiç açlık sinyali vermiyordu 3saatte. Kademeli olarak 4saate çıkardım emme aralığını ve uyku sonrası mahmurluğuyla güzel emiyor. Fikir olabilir.
Aytenesn Nilikra 4 aylıksa 3-4 saatte bir emmesi normal sarılığı geçene kadar 2 saatte bir emmesi lazım daha kısa ve daha uzun aralıklarla emecek artık. Zorlamayın meme reddine sebep olursunuz😊 önceleri bütn gün emiyo diye ağladık sonra neden az emiyor diye çok tuhafız ben de aynıydım😀
Defneada Damakları kaşındığından eli ağzında olabilir. Benim kızım da 4 aylık meme reddi başlıyormuş bu ayda. Uykudan uyanır uyanmaz emziriyorum ben de çok açken ve uyku sersemiyken.
P04122018C Bende bir hafta sonra dört aylık olacağım ve aynısı bizde-de oldu ben çareyi uyutmaya kollarımda geçirip tam dalma sırasında emzigibi ağzından çıkarıp mememi vererek buldum
Nilikra Lavitaebella normal dr hep 2 saatte bi emerdi canim bende anlamadım acıkmiyo mu yoksa istemiyomu