Merhaba anneler kafayı yemek üzereyim maşallah tabaklarca şeyi bitirirdi oğlum Evimize her gelen hayretle ona bakardı ya ona kadar çok yoğun oğlum hiç reddetmiyor falan diye diye 3gündür hiçbir şey yemiyor anne sütü de vermiyorum üçüncü aydan sonra sütüm bildiğiniz kesildi çok çabaladım gelmesi için gelmedi üçüncü aydan sonra mama verdim altıncı aya kadar daha sonra kaşık mama sebze püreleri çorba falan verdim Ek gıda dan sonra artık mama içmedi içmek istemedi maşallah çok da güzel Verdiğim her şey yiyordu o kadar güzel yemesine rağmen kilosu da fazla yoktu hadi neyse kiloyu geçtim de 2 3gündür hiçbir şey yemiyor dişe bağlıyorum ama bilmiyorum yaniDördüncü aydan beri dışı kaşınırdı ama hiç böyle yapmadı ne yapacağım bilmiyorum bir akıl verin lütfen sizde de öyle oldu mu hiç. Az önce eşimin elinden gofret alıp yedi ya da Danone olsa yer ama bunlar ne kadar besleyici ki yani bilmiyorum ne yapacağımı Bu arada oğlum on aylık