eylulmeselesi Kızlar daha oncede yazmıstım boynumda gırtlağımın yanında lenf bezımde şişlik var doktora gıttım ulttason kan baktılar hepsı temıx ama ıcım rahat etmıyo niye şiş
balarisi_2019 eylulmeselesi bende de vardı. Akşam yattım sabah kalktım nasıl bir agrı var anlatamam. Yürürken tas koynuşlar sanki gibi ağır geliyor hemde çok agrıyordu. Oğlum 40 günlüktü bu olay olduğunda. Dr baktı ultrasonla temiz dedi. Bir hafta sıcak tuttum gecti şükür
eylulmeselesi Aslihan1621 gercekten mı guvenmelı mıyım ama şişlik niye var kafam takıldı ultrasonla ayrıntılı baktırdım