Oğlum 17 aylık. Kilo ve boy az doğmuştu hala daha toparlamak için uğraşıyorum. Yedikleri hep sevdiği şeyleri vermeye çalışıyorum ama yeterli mi bilmyirom. İlk deneyim acemiliğim vardır illaki. Sizce bugün yedikleri nasıl?
Sabah kahvaltıda zeytin kaşarlı omlet salatalık yedi
Öğlen portakal suyu patatesi tavada kavurdm hafif yağla
Akşamüstü 150 cc mama
Akşam yemeği bezelyeli pirinç pilavı cacık
9bucuğaa doğru yarım portakal veririm
Yatarken yine 125 veya 150 cc mama yer
Genel olarak böyle. bazen öğlen istemiyor geçiştirmemek için kek yapmışsam kek veya poğaça veriyorum
Çorba sevmiyor hiçbir şekilde 10 aylık olana kadar yedi sonra ağzına sürmüyor her şekil denedim çorba içiremiyorm😣
Eksik hissettiğim noktalar. Çorba içmemesi, akşam yemeği pilav yada makarnasız tek yemek yememesi (ıspanak var diyelim makarnaya karıştırınca yiyiyor), öğlen doyurucu yemek istememesi..