Fuatalpmom bizim ki bi anda bi noktaya sabitlendi ve nefesi kesildi 20 saniye Allah kimseye yaşatmasın hastaneye zor yetiştirmiştik emar EEG herşey çekildi temiz çıktı kan da değeri yüksek çıktı daha sonra proföser çocuk nöroloğa götürdük baktı evet nöbet belirtisi ama olmayabilir de dedi bebeklerde kan alırken sıkarak zorlayarak alınırsa değer yüksek çıkıyormuş özel olarak kan aldırdık tekrardan ve değer düşük çıktı çok şükür ve bi daha aynı şey olursa sakin kal videoya al ve en yakın hastaneye yetiştir dedi her ihtimale karşı 2 ay sonra tekrar göreceğim dedi bu Cuma kontrolü var çok şükür olmadı inşallah da olmaz siz de nasıl belirti oldu şimdi durumu nasıl