Beyzalila Kızlar eşim korona oldu . Yarın karantinamız bitiyor biz kızımla olmadık . Yani bir belirti bizde görülmediği için diyorum. Yine de test yaptırmam gerekirmi . Birde eşimle nezaman temas kurabiliriz kızım babasını çok özledi . Lütfen yardım edin 😔
Meryem88 Beyzalila canım karantina bitince temaz kurabilirsin. Aynı evin içinde pozitif olduğunu öğrenmeden önce bir aradaydınız zaten sizde birşey olsaydı çoktan çıkardı.
GoGirl Beyzalila 10 gun sonra bulas riski kalmiyor diye biliyorum siz de soyle bir durum olabikir belirtisiz geciriyor olma ihtimaliniz var test yaptiramazsaniz bir sure sevdiklerinizle gorusmeyin yine de dikkatli olun
Berna2012 Ya bizde şüpheleniyorum elimden bugün test verdi ama cok korkuyorum bebeğim daha 2 aylık 5 ve 8 yasında iki cocugum daha var😔
Beyzalila Meryem88 evet kızıma yemek bile yedirdi babası elleriyle sonra o gün pozitif olduğunu öğrendik . Çok şükür bize geçmedi . Bitince karantinamız temas kurabilirz yani saolun valla 😘