elifhanimm Zamirazerya benim bebeğim alerjik ama kilo alımı yüksek olduğu için tanıyı ancak test yapıp koydular yani kilo alıyo4 alerjil değil demek yanlış olur duyuru
elifhanimm Zamirazerya benim bebeğim alerjik ama kilo alımı yüksek olduğu için tanıyı ancak test yapıp koydular yani kilo alıyo4 alerjil değil demek yanlış olur duyuru
Denizgozlum Zamirazerya benim bebeğimde de çoklu besin alerjisi var ama kilo alımı iyi. İlk aylar 1 er kilo aldı bu ay 750 gr aldı. 4 aylık bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor
Dogabebekkk Zamirazerya benim bebeğimin de çoklu besin alerjisi var anne sütü ile besleniyor ayda 400-500 gr alıyor anca. 6 aylık olacak yakında ilk ay 1 kiloya yakın almıştı yavaş yavaş kilo alımı düştü şimdi bide diş sancısı var 300 gr alırsa şükür 😣
Anneyimmmbeen Zamirazerya merhaba burandaysanız yanıtlar mısınız ? Bizim de besin alerjimiz var kilo alımımız düşük. Siz bu süreci nasıl atlattınız düzeldi mi siz mi dikkat ettiniz yediklerinize?
jdjdjf Anneyimmmbeen kaç aylık ? Benşm bebeğim de zayıf hatta üç aylıkken kilo vermişti çok üzgünğz diyetteyim