_serefim Arkadaşlar 17 gün oldu doğum yaptım sezeryanla bi sorum olacaktı Kırkımız çıktığı zaman agdaya gidebilir miyim sezeryana bi sıkıntısı olur mu ? Bir de karnımın bazı yerlerini hissetmiyorum bu normal Mİ
Reyna _serefim normal hissetmemen 9 ay oldu ben hala hissetmiyorum annem beni sezaryenle doğurmuş oda hala alt karnını hissetmiyor
asaf-ask _serefim ağdada sorun olacağını sanmıyorum. Hissizlik de cok normal. Benim bi bucuk yıl sürdü. Mesela kayınvalidem de sezeryan olmuş 20 sene önce, o hala uyuşuk olduğunu söylüyor. Sanırım doktordan doktora ve bünyeye göre değişiyor.
Ozlemay _serefim bende 19 gün oldu benimde hala uyuşuk alt karnım çok değişik yıllarca sürüyormuymuş,. 🤷♀️
Emellina _serefim canım ben 40 im çıkınca kendim yaptım agdami o bölge biraz hissiz oluyor ama hafif acı oluyor oda kaç kat kesiliyor çünkü şimdi kızım 4 aylık hiç bir acı yok ama hissizlik var tabi
Omus35 _serefim benim 4 ay olu hala hisssizlik var Dr bana da lazere bir süre ara ver ağlaya da 40 günden sonra biraz daha bile beklersen iyi olur demişti canım
whitepearlsmother _serefim ben kırkım çıkınca korktum ağda yapmaya iki defa permatik kullandım sonrasında ağda yaptım anestezi etksidir hissetmemek de ama ağda yaptıran var ben korktum yapmadım