Sibelnisa emzirmeye çok heveslisiniz, ben de öyleyim, aynı korkuları yaşıyorum fakat korkarsam ve stres olursam bebeğime yansıyacağı için düşünmemeye çalışıyorum. Emzirmek de nasip kısmet işi, siz eger inanıyorsanız bol bol dua edin, iyi düşünün.. Eskiden bilinç yokmuş hemen mamaya baslarlarmış o zaman devam sütleri bile yok yine de bir şekilde büyümüşüz. Allah anne ve kuzulara sağlık versin, gerisi önemli değil. Ben çok idealisttim, yok emzik vermem mama vermem vs. 3. gün mastit oldum ememeyince sarılık, meme reddi biberonla mama vermeye kadar gitti iş, sonra mamanın öcü olmadığını ve beslenmeye ihtiyacı olduğunu kabullendim. Pozitif düşünün siz de..