uzaydabiryolcu ben kabızlık için bı kaç gün önce bir ilaç başladım onunla hemen yapıyor suyuna katıp iciriyorum 😊
Uyku eğitimi destek almadım akşam saat 8 gibi salonun ışığını kapatıyorum.tv vs gibi şeylerin sesini kisiyorum eşimde bende daha sessiz ve daha yavaş hareket ediyoruz
Uykusu gelene kadar oynuyoruz uykusu gelince altını alıyorum eşim ben ve bebeğim salona mutfağa balıklarımiza iyi geceler deyip yatak odasına geçiyoruz.odada emziriyorum sakıca sarılıp öpüp seni seviyorum diyor yatağına bırakıyorum uyku arkadaşı var onu veriyorum zaten o hep yatağında duruyor yatağında onu hiç almıyorum 😊ninni söylüyorum mizmizlanirsa hemen alıyorum sakinlestirip tekrar yatırıyorum pis piş yapıyorum sonra uyuyor 😊