Eytufe sanırım sözünü ettiğiniz birkaç bin civarında bir tutar olan sözleşmeli öğretmenlerin alabildiği ama kadrolu öğretmenlerin alamadığı para.
arka arkaya doğum yaptğımız bir arkadaşım haber vermişti bana, o zaman için 5000tl almış. Biz aldık sen de başvur demesiyle araştırdım, postanede kadroluların alamadığını söylediler. 😄