aliegeninannesii Bebeğim 22 günlük ve gazdan duramıyor birde sürekli emzirmemi istiyor bizde doymuyor diye sma aldık bizimle aynı durumda olan var mı yardımmmm😥
F-Betul aliegeninannesii Bilgim yok ama doktorunuza sorarak sma comfort kullanabilirsiniz ya da gazlı bebekler için mama önerisi alabilirsiniz.
F-Betul aliegeninannesii Ayrıca internette bir hemşirenin yayınladığı kabızlık masajı var hafifçe onu yapın gaza da iyi geliyor, her beslenme sonrasında hafifçe ağızdan gazını da alın biraz rahatlar yavrucak.
demir1717 aliegeninannesii 22 günlük bebek 7/24 emmek ister çünkü yenidoğan. Sadece açlıktan değil, HER ŞEY için emmek ister.
BzeynepC aliegeninannesii benim bebegimde asiri gazliydi. Sma optipro daha cok gaz yapti. Sabahlara kadar agladigini biliyorum.
Funda_05 Evolvia ac kullanmaya başladık gaz ve sindirim rahatsızlığı olan bebekler için. Doktor arkadaşımın önerisiyle kullanıyoruz memnunuz