Melihaemir biz rota aşısını yaptırmadık gerçi hiçbir aşığı yaptırmıyorum ama arkadaşımın bebeği 1 aylıkken kaptı rota virüsünü gelen bir misafirden geçmiş sanırım 5 gün falan hastanede sıvı takviyesi yapıldı o kadar.aşıyı olsanız yine aynı tedavi uygulanıyor.sıvı takviyesi.bir de bebeğinizde gıda alerjisi özellikle süt alerjisi varsa yaptırmayın derim.