Resulasafannesi ben 3 kere narkoz aldim 2si hafif bayilma biri bildigin ameliyatti. bende aşşırııı korkan biriyim ama korktugum kadar olmadi gercekten Allah yardim ediyo oncelikle ona guven sığın. girerken kelimeyi tevhit veya selavat getirebilirsin mesela. ameliyathaneye girer girmez etrafina bakmaya kalmiyor hemen bayiyorlar zaten anlayamiyosun. ameliyat bitince hemsire gelip ameliyatiniz bitti uyanin falan dedi. filmlerdeki gibi ilk gozunu acinca cift goruyosun herseyi bi 10dk ya falan duzeliyor. kendindesin ama yari baygin gibi halsiz oluyorsun başta bunlar gercek ama korkulacak bisey yok bu senin icin sonucta keyfi gidip narkoz almazsin. dudaklarin kuruyo peceteyi islatip surebilirsin kenarlarina bisey yemek icmek yasak oluyor. ne kadar rahat olursan o kadar kolay gecer canim biraz uyuyup uyanacakmişsin gibi duşun bol bol dua et neler gelmiyor ki insanin başina buda gelir geçer insallah. Allah yardimcin olsun ❤