Kızlar selam…
21 aylık oğlum var. Sürekli saçlarını çekiyor ya da eli hep saçında. Oyun oynarken, çizgi film izlerken, uyuturken, yanlış bir şey yaptığında.. bebekkende öyleydi. Emzirirken saçlarını çekerdi. Mesela uyuyor diyelim, bi ses oldu kendini tekrardan uykuya daldırırken saçlarını çekiyor.. İlk zamanlar ciddiye almıyordum ama şuan kafama çok takılıyor. Amaçsız bi hareket çünkü ama sürekli yapıyor. Var mı böyle durumlar, nedense kafama takıldı son zamanlarda 😐 tik gibi 🙄