Busram55 Arkdslar bebegmi anne sutuyle besliordm zira az kilo alımı sebebiylemama takviyesine başladım. Ancak 5. Gunde sütü kusmayabaşladı mamayı kusmuyor. Sütü iştahla alıyordu simdi idarelik alıyor. Yani sütü begenmiyormu sizce bunalmaktayım…