mihrosum Kızım 16 aylık dikkat ettim ıstedıgı olmadığında kafasını duvara yada yere vuruyor. Bu durumu yasayan var mı? Nasıl engel olabilirim? Bir bız mı yasoruz Acaba. (bu durum dısında herseyı normal)
minnosunannesi06 mihrosum oğlum 16 aylık o durum bende de var 13 aylık en başladı hala da ara ara yapıyor ilk zamanlar sürekli oyleydi
sarpinko ayni yere vuruyo.vursun hiiic tepki vermiyorum canim.babasi tepki verdi bugun daha sert vuruyo gorceksin.tepki vermemek lazim
mihrosum sarpinko canım kızımda aynı duvara yere bıde vurduktan sonra basını tutuyor. Hmm tamam artık tepki vermem saol canım ıyıkı soyledın. Cunku yapma kızım vurma dedıkxe daha cok yapıyor
sarpinko mihrosum tabi tabi bende esime kizdim tepki vermiycez demedik mi diye.e. diyo basi acir.acisin bisi olmaz.yapmasini istemediginz her harekete tepkisiz kalin.söner o hareket canim
mihrosum minnosunannesi06 Allah yardımcımız olsun ister istemez dusunuyoruz normal mi diye. Demek normalmiş 🙂
minnosunannesi06 mihrosum amin normal canım yapma dedikcedaha yapıyor bende ho yapma vs demiyorum eskisi hibi degil