Esraege07 Dün akşam boğazım ağrıyordu bugünde bı ara ateşim çıktı parol aldım fakat boğazım dolu öksürükten perişan oldum.. 2 aylık bebeğim var emzirirken flan maske takıyorum iyi olmam için evde yapabileceğim neler var
Mandalinbebeksu Bebeğini emzir hemen bi iğne yaptır 2 saat emziremiyorsun zaten evde de bol bol bitki çayı ayrıca sıcak suyun içine limon varsa bal koy iç çok iyi geliyor çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum