hulyaaa-123 normal normal bizimki de bugün koltuktan tutunup kalkmaya koltuktan tutunarak sıralamaya başladı 15 aylık 😊😊bundan 1 hafta önce memlekette doktora götürdüm yürümüyor diye gelişiminde sıkıntı yok dediler demir kan tahlillerine baktı normal herşey dedi bugün de tutunup kalkıp sıralamaya başlayınca mutlu oldum darısı kendi başına yürümeye 🥰🥰