Damladerin tup bebek tedavisiyle hamile kaldığım için kendi isteğimle sezaryen olmuştum ama herşey normal doğuma uygundu kimse hatta doktorum dahil normal doğuma ikna edemedi çok şükür sağlıkla kucağma aldım ama keşke normal doğursaydım çok ağrı çektım ayaklanmam 20 gunu buldu bir sene geçtı aradan hala dikişlerim kaşınıyor