Ftmsrt Bebeğim 3 buçuk aylık agulamıyor. Gülüyor seslere duyarlılığı var ama harf şeklinde agulamaları başlamadı. Durumlar nasıl sizlerde ?
Zeynep_m1 Ftmsrt benim kızım 3 ay 24 günlük kandı kendine falan auluyor şuanda ama bir ara 2 3 hafta hiç aklamadı karnında gaz kütlesi vardı rahatsızdı
Mira61 Ftmsrt bunu bende dert etmiştim aaa uuu seslerde çıkarıyorsa agulamaymış benimki uu diye ses çıkarıyodu agu demedi hiç uzman kişiye sordum aaa uuu diyorsa agulama oldugunu söyledi bende böyle bir post paylaşmıştım
cokgezenti_30 Her çocuk çıkarmaz ses canım ve geçte çıkarabilir hepsi aynı olmuyor takma kafana gözleri ile takip etmesi yeterli
Ftmsrt cokgezenti_30 gözleri ile takip ediyor tepki veriyor mimikleriyle ama sessiz kafama taktım bayağı
cokgezenti_30 Ftmsrt korkma canım benim kızım da yapmazdı ama şimdi bi gör 4 aylığız bende dert ediyordum doktorumuz gözle takip yeterli her çocuk ses çıkarmaz demişti