@zeyzey77 bilmiyorum ben kadın doğum doktorunu aradım böyle böyle dedim gel bakalım dedi gittim mastit olmuşsun dedi antibiyotik yazdı geçti hemen bebeğimin doktoruna da sormuştum ağrım olunca aramıştım göğüsüm ağrıyor ağrı kesici içebilir miyim diye mastit olmuş olabilirsin kendi kadın doğum doktorunu ara antibiyotik verir sana duruma göre demişti🤷🏼♀️