Kızlar bebeğim şuan 6 aylık. Kilosu ve boyu hep üst sınırda olan ve sürekli kusan (çok emdiği için) bir bebekti. 4. Aydan beriyse bir iki emip bırakıyor, sonra bidaha bir iki damla emiyor. Yani adam akıllı emmiyor. Evde yalnızız kimse yok ses vs yok yine böyle. Uykuluyken güzel emiyor bir tek…
Herkes “bu bebek memeyi bırakır” diyor. En son demin eşim de aynı şeyi söyledi. “Bu çocuk memeyi bırakır çabucak baksana kafa sürekli dışarda emmek istemiyor” dedi. Aşırı üzüldüm…
sizde böyle bir durum oldu mu? Nasıl çözdünüz tecrübeli anneler?
yardım lütfen…