Ecem35 4,5 aylikken bizimde oldu günde an az 45 kaka yapan oğlum birden kesildi 7.gunde yaptı ama ne yaptı 😅 kabız olmamış ama biriktirmiş işte ondan sonra4gun sonra beş gün sonra yaptı sonra iki günde bir ya da günde bı kere oldu hep 7aylik ve hala öyleyiz 4aydan sonra bağırsaklar düzene girermis eskisi gibi ne emerse cikartnazlarmus artık o yüzden biraz daha bekleyin hemen müdahale de bulunmayın