Prens3456 Kızlar düzenli olarak burnunu aspiratörle temizliyorum ama rahatlamıyor enjektörle yapsam bir şey olur mu boğulur mu diye korkuyorum
Olric11 Prens3456 kıds xelar bebekler için okyanus suyu var. Bir iki damla damlatıp aspiratör ile çekiyorsunuz. Bence şırıngandansa damla daha iyi bende korkuyordum serum fizyolojık den şimdi daha rahat tavsiye ederim. Üstelik hiç bir zararlı etkisi yok
elifhanimm Boğulmaz kuzum ben ilk günden beri yapıyorum neredeyse :) ama şu an 2 cc birine 2 cc diğer deliğe aspiratörler de çekiyorum mis